Welkom bij Weegschaaltjes.nl

Bestellen

U doet uw bestelling in onze webwinkel en kiest voor een betaalmogelijkheid.
iDEAL: Als u heeft gekozen voor iDeal en uw betaling is goed afgerond, dan treedt er een automatisch proces in werking. Onze software maakt een pakbon die geprint wordt in het magazijn. Tevens wordt er een verzendetiket gemaakt met daarop het verzendadres wat door u is opgegeven. Het magazijn verpakt uw order nu en maakt deze verzendklaar, mits alle producten op voorraad zijn.
REMBOURS: uw order wordt net zo verwerkt als hierboven. Bestel je voor het eerst onder rembours, dan zal onze verkoopafdeling contact met u opnemen ter bevestiging van uw bestelling.
VOORAF PER BANK: op de dag dat je betaling op onze rekening is bijgeschreven, starten we de procedure zoals hierboven vermeld bij iDeal.

Verzenden

Weegschaaltjes.nl biedt om 16.30 alle pakketten en brievenbuspost aan bij de afhaalservice van PostNL. Deze afhaaldienst is stipt en wie later dan 16.00 uur een bestelling plaatst moet er rekening mee houden dat deze pas de volgende werkdag verwerkt zal worden.

Distributie en aflevering

Na het afhalen worden de bestellingen diezelfde nacht verwerkt in het distributiecentrum en komen ze beschikbaar op www.tracktrace.nl waar u uw zending kunt volgen (niet bij brievenbuspost). De volgende dag zal je bestelling normaal gesproken worden aangeboden.


Verzendkosten Weegschaaltjes.nl

Bij ons betaalt u slechts een bijdrage van € 4,95 in de verzendkosten. De rest nemen wij voor onze rekening. Koopt u voor tenminste € 100.- bij ons, dan versturen we zelfs helemaal gratis.

De levertijd van Weegschaaltjes.nl.

De meeste bestellingen die zijn geplaatst en afgerekend voor 16:00 gaan dezelfde dag nog met onze vervoerder mee. Toch kan het in sommige gevallen voorkomen dat u iets langer op uw bestelling moet wachten. Het is een zeldzaamheid dat de levering langer in beslag neemt dan 5 werkdagen.


Betaal Mogelijkheden
Betaling

Bij Afarma kunnen klanten uit de Benelux uitsluitend op vier manieren betalen:
1a) NL: Betaling via overschrijving voor de levering (geen extra kosten). Per bankoverschrijving op onze bankrekening in Nederland bij de ABN AMRO in Almere tnv Earthquake, rekeningnummer NL40ABNA0421799587
1b) B: Betaling via overschrijving voor de levering (geen extra kosten). Per bankoverschrijving op ons Postrekeningnummer Postrekening 000334053953, ten name van M. Jongmans te Hoogstraten
1c) E: Transferencia bancario (sin ningún coste adicional). Pago a la siguiente cuenta ES8200810622000001494053 al nombre M. Jongmans, Ibiza, provincia Baleares España.

2) Betaling via iDEAL (NL)
3) Betaling onder rembours

Rembourskosten

Wanneer een klant een rembourszending weigert of niet afneemt zonder dat daarover overleg is geweest met Afarma en toestemming tot retourzending is verleend, dan zal Afarma de gemaakte rembours-, verpakkings- en facturatiekosten geheel in rekening brengen en aan de besteller factureren. Als u onder rembours een bestelling plaatst verbindt u zich automatisch aan deze voorwaarde.


Garantie Bij Weegschaaltjes.nl
Met garantie zit het wel goed bij Weegschaaltjes.nl. Op alle producten, gebruikersproducten uitgezonderd, zit tenminste 1 jaar garantie. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om de garantie tegen een kleine vergoeding te verlengen.

Weegschaaltjes.nl verschuilt zich niet achter fabrikanten die moeilijk doen of wekenlange procedures als er eens iets stuk gaat. In de afgelopen 14 jaar hebben we 98% van onze garantieclaims binnen een week op kunnen lossen. Dat komt omdat we vaak defecte producten die onder garantie vallen alvast vervangen en ze dan zelf naar de fabriek of importeur sturen.

Voor vragen over garantie of het aanvragen van een retournummer dient u eerst contact met ons op te nemen.


Retouren

Wat kan ik retourneren?

Volgens de wet kopen op afstand heeft een consument die via internet iets koopt het recht dit binnen 14 dagen te retourneren. Er zijn echter in de wet een aantal uitzonderingen. Producten die aan bederf onderhevig zijn (dat wil zeggen alle producten met een THT datum), producten die speciaal op maat gemaakt zijn, producten van zeer persoonlijke aard en diensten waar al de opdracht voor is gegeven om er mee te beginnen. Producten waarvoor u garantie claimt kunnen altijd retour gestuurd worden uiteraard.

Waar moet een retourzending aan voldoen?
Het is belangrijk dat wanneer u een product of bestelling retour wilt sturen, dat deze aan de onderstaande voorwaarden voldoet. Voldoet de retourzending niet aan de onderstaande voorwaarden dan wordt deze óf geweigerd, óf de administratieve handeling wordt gestaakt.
Voorwaarden retourneren:
- retouren worden uitsluitend geaccepteerd als er een RMA nummer voor is afgegeven
- retourzendingen dienen voldoende te worden gefrankeerd
- retourzending uitsluitend naar het opgegeven adres
- de ontvangen producten dienen niet gebruikt te zijn
- de retour gestuurde producten moeten zijn voorzien van de orginele verpakking
- stop in de retourzending een briefje met de reden retour
Garantiezendingen worden door ons zo snel mogelijk vervangen en de nieuwe toezending komt uiteraard voor onze rekening.

Hoe vraag ik een RMA nummer aan?

Een RMA nummer vraagt u eenvoudig aan door gebruik te maken van ons cotactformulier. Vergeet bij de aanvraag niet om uw ordernummer te vermelden.

Retourprocedure volgorde 
De hele procedure op volgorde.

- u vraagt via de helpdesk een RMA nummer aan
- onze medewerkers maken een RMA nummer voor u aan en beantwoorden de aanvraag
- u verstuurt de product(en) naar het opgegeven adres, goed verpakt en gefrankeerd
- na ontvangst en controle mailen wij u een credit nota
- wij maken het bedrag van de creditnota binnen 30 dagen over op uw rekening